Shopping Ideas#4 - Bunnies! It´s my time of the year :-D

sexta-feira, março 18, 2016
PT
Tenho um carinho especial por coelhinhos. Isto de ter Coelho no nome, dá-me para isto <3

Uma visita rápida à Cosy Decor & Design para ir buscar a prenda que a minha filha vai oferecer ao pai (depois mostro-vos) deixou-me não de olhos em bico mas "de orelhas no ar" eheheh

A loja está um verdareiro show! Querem ver?

Estes pompons de tecido são qualquer coisa de espectacular! Custam €29,40 cada. Ver aqui  

Uma ideia gira para oferecer às crianças na Páscoa. Coelho no palito - €7,50


 Estes coelhinhos são tão queridos... O Conjunto de 2 coelhos grandes custa €15,50 e o conjunto dos pequenos €8,50. Ver aqui
 Eu fujo aos tradicionais ovos de Páscoa à venda nos supermercados... Procuro oferecer pequenas lembranças queridas e apenas um pequeno miminho de chocolate. Esta caixa de autocolantes da Greengate são uma opção amorosa. Custa €8,80. Ver aqui


Estas caixas de chá fazem uma prenda gira para as mais crescidas. Uma mãe, uma tia, avó, madrinha...São lindas. Custam €13 cada. Podem ver aqui. Que pena tenho eu de não gostar de chá...


ENG
I´m pretty fond of bunnies. Having Coelho (Rabbit/Bunny) in my name does this kind of thing <3 

A quick visit to Cosy Decor & Design store to buy what´s going to be my daughter´s gift to her father at Father´s Day, left me not with eyes wide open but with "ears up in the air" eheheh

The store is an absolute show! Do you want to see?
These fabric pompons are something else! €29,40 each. Click here  


A cute idea to give to kids at Easter. They cost €7,50 each.

What to say about these cutties? They´re so sweet! The kit of the 2 big ones costs €15,50 and the small ones kit €8,50. Click here
I tend to avoid offering those supermarket Easter chocolate eggs... I like to offer small cute little somethings for the girls (now, also a boy) and just a chocolate titbit. This Greengate stickers box is just a perfect option gift for a girl. Adorable and €8,80. Click here


These tea boxes are a nice present for older girls :-) A mother, a aunt, a granny or a godmother... They´re lovely and priced €13 each. Click here to see them. I wish I would like tea.


Sem comentários:

Enviar um comentário